Functie
-
**Eerste Aanspreekpunt
:** Je
bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, waarbij jouw empathie,
aandacht voor kwaliteit en commerciële flair het verschil maken.
-
**Telefonische Assistentie:**
Je
helpt onze residentiële klanten telefonisch met zaken als contracten,
facturatie en vragen over verhuizingen.
- **Probleemoplossend:**
Je kunt snel de kern van een probleem begrijpen en
de perfecte oplossing bieden
Jouw profiel
-
Uitstekende luistervaardigheden
en
het vermogen om klantsituaties effectief samen te vatten.
- Het vermogen om
je
in
te leven in de situatie
van
de klant en hier
passend
op in te spelen.
-
Sterke communicatieve en commerciële vaardigheden.
-
Vloeiende beheersing van de Nederlandse taal,
zowel gesproken als geschreven.
-
Handigheid met computers om snel belangrijke informatie
op te zoeken en in te voeren in onze
systemen.
-
Bereidheid om te blijven leren en je prestaties te verbeteren op basis van
feedback en coaching.
-
De activiteiten van een team coördineren
-
Medewerkers opleiden in vaktechnieken
-
De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
-
De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
Een vooruitgangstraject voorstellen
-
De klant informeren over de kenmerken van de producten
De klant adviseren bij zijn keuze
-
Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren
-
Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
-
De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controleren
Verbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)
-
Zich voorstellen aan de telefoon
De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
-
Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
-
Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
-
Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
-
Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
-
Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
-
De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
De graad van hoogdringendheid evalueren
De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)
-
De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
-
Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
-
De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
-
De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
-
Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
Aanbod
-
Flexibele werktijden
tussen
8:00 en 20:00, van maandag tot vrijdag, en zaterdag van 09:00 tot 17:30.
-
Een betaalde opleiding
van 2
weken vanaf de eerste opstartdatum
.
-
Ondersteuning in de vorm van
individuele en
groepscoaching, training en feedback.
-
Een aangename werkplek
in ons
kantoor in Antwerpen Berchem
.
-
Mogelijkheid tot thuiswerken
na
2 maanden inwerktijd en bij het behalen van resultaten.
- Marktconform loon
op basis van jouw werkervaring Barema klasse B Paritair Comité 200